Pobočky
Unicredit Bank se se svými více než 350 000 klienty a asi 150 pobočkami řadí ke středně velkým bankám v České republice. Nejedná se sice o takové obra jako je Česká spořitelna s více než 600 pobočkami nebo Poštovní spořitelnu, kde svůj bankovní účet můžete obsluhovat na každé větší vesnici prostřednictvím České pošty, přesto u Unicredit banky máte jistotu, že když už bude chtít něco na pobočce vyřídit, nebudete muset jezdit příliš daleko. Ono to tedy není potřeba příliš často – většinu věcí již dnes zařídíte přihlášením na svůj účet v internetovém bankovnictví UniCreditBank, jež nese oficiální název Internet Banka nebo také též Online Banking. Když už se tedy rozhodnete do banky vypravit, můžete se spolehnout na to, že Unicredit momentálně provozuje více než 100 vlastních plnohodnotných poboček po celé ČR, kde můžete sjednat všechny produkty, které banka momentálně poskytuje.
Kromě těchto svých vlastních poboček banka nabízí možnost využít dalších téměř 50 speciálních obchodních míst s názvem UniCredit Bank Expres, které jsou sice provozovány pod záštitou UniCredit Bank, ale o samotný provoz se stará jiný podnikatel na principu franšízy. Hlavním úkolem těchto Express poboček je nabídka a prodej základních produktů banky. Hotovostní operace zde provedete pouze pomocí bankomatu. Banka tímto způsobem rozšiřuje svoje obchodní zastoupení, tak aby byla dostupná co nejvíce klientům. Kromě těchto obslužných míst můžete své uložené peněžní prostředky vybrat z více než 200 vlastních bankomatů a nebo, pochopitelně za menší poplatek, i z kteréhokoliv bankomatu cizí banky. Samozřejmě úplně nejjednodušší je využít ke správě svého účtu přihlášení na internetové bankovnictví, cizím slovem také někdy nazývané jako internetbanking.
Návštěva poboček vs. správa účtu přes internet
Základní otázka tedy zní – opravdu stojí za to dnes, ve 21. století, do banky chodit osobně? Na našich stránkách zaměřených na internetová bankovnictví jednotlivých bank se snažíme naše čtenáře přesvědčit o výhodách přihlašování se do banky pomocí internetu. Nejedná se jen o to, že tento přístup může ušetřit spoustu času, ale především politika bank je takový, že za operace zadané na pobočce si účtují dodatečné vyšší poplatky. Pokud tedy využijete přihlášení přes internetbanking, můžete ušetřit i pěknou sumu peněz. Bankám nelze mít tento přístup ani příliš za zlý. Přes online banking dnes již zařídíte téměř vše zatímco čas pracovníka na pobočce, který vám věnuje, stojí peníze. Elektronické přihlášení do svého účtu proto doporučujeme jako první možnost, než se někam vypravíte.
Jako vždy nabízíme srovnání, jak si zadávání příkazů osobně na pobočce vede cenově. Tak například – v přímém elektronickém bankovnictví zaplatíte za všechny odchozí platby (včetně SIPA, inkasa, trvalých příkazů) 6 Kč do jiné bank a v rámci Unicredit bank pak 3 Kč. Ta samá odchozí platba zadaná na pobočce vás však vyjde na celých 45 Kč. Vklad hotovosti na pobočce je sice zdarma, ale pokud se zde rozhodnete vybrat hotovost, zaplatíte poplatek 55 Kč. Zatímco zadání trvalého příkazu nebo inkasa máte přes internetbanking zcela zdarma, ten samý příkaz zadaný na pobočce Vás vyjde na 40 Kč. Věříme, že to je již pádný důvod proč se ovládání svého účtu pomocí přihlášení v internetovém bankovnictví vyplatí využívat. Co všechno tento online banking od Unicredit bank dokáže, najdete v části věnované internetovému bankovnictví a můžeme rovnou říci, že je toho opravdu jen velmi málo, co by její Internet Banka nezvládla.
Tagy: unicreditbank internetové bankovnictví