Klientská zóna

Přihlášením do klientské zóny společnosti Cetelem můžete přes internet ovládat všechny své aktuální půjčky, úvěry i kreditní karty, jakož i zažádat o nové produkty. Tato aplikace je pro všechny stávající klienty k dispozici na oficiálních stránky firmy na adrese cetelem.cz/prih­laseni-do-klientske-zony. My se dnes blíže podíváme, jaké možnosti toto veskrze běžné internetové bankovnictví nabízí a zodpovíme si i nejčastější dotazy týkající přihlášení na účet a jeho bezpečnosti.

Přihlášení do klientské zóny Cetelem

Společnost Cetelem dává ke každé své půjčce, spotřebnímu úvěru či kreditní kartě propracovaný, de facto internetbanking, díky kterému můžete všechny své služby spravovat z pohodlí domova. Aplikace nese název Klientská zóna a přihlásit se na ni je možné jak z počítače, tak i mobilní telefonu a to s použitím variabilního symbolu, který dostanete při podpisu smlouvy a vámi zvoleného hesla. Jedná se v podstatě o klasické internetové bankovnictví, které znáte ze své banky, takže s přihlášením a ovládáním by neměl být problém.

Aktivace klientského účtu a volba hesla

Před prvním přihlášením je nutné svůj internetový účet nejprve na Cetelem.cz aktivovat. Celý proces je velmi jednoduchý a potřebovat k němu budete pouze svůj variabilní symbol, který najdete ve smlouvě a pak už jen číslo svého mobilního telefonu. To se z bezpečnostních důvodů musí shodovat s číslem, které jste uvedli v zakládající rámcové smlouvě.

Na stránkách tyto údaje vyplníte, zvolíte své přihlašovací heslo, které by mělo ideálně obsahovat alespoň jednu číslici a alespoň jedno velké písmeno. Pak už jen odsouhlasíte všeobecné podmínky užívání a váš klientský účet je od této chvíle plně aktivován. Detailní pokyny pro bezpečné používání a přihlašování pak najdete v bezpečnostním desateru bankovního uživatele, které všem doporučujeme si před manipulací se svými penězi přes toto internetové bankovnictví dobře přečíst.

Co dělat, když zapomenete heslo

Každému se může stát, že zapomene své přihlašovací heslo. V případě Cetelem to není nijak významný problém Na oficiálních stránkách firmy jen vyplníte do příslušného formuláře vaše variabilní číslo, které najdete ve smlouvě a také nové heslo. Obratem vám přijde na váš mobilní telefon autorizační kód. Ten potvrdíte, čímž nové heslo vstoupí v platnost. Pokud byste však ztratili svoji smlouvu a s ní i variabilní kód, je možné svůj účet obnovit jedině na některé z poboček a nebo i online a to opětovným zasláním svých osobních dokladů, stejně jako v případě, když jste účet u Cetelemu zakládali poprvé.

Půjčky, splátky i úvěry neustále pod kontrolou

Přihlášení do klientské zóny Cetelem.cz nejčastěji využijete ke kontrole svých půjček a úvěrů. V aplikace máte přehledně zobrazeno vše potřebné – datum a výše nejbližší splátky, kolik už jste z úvěru za celou dobu splatili i kolik ještě doplatit zbývá. Společnost se všechny své klienty snaží motivovat k online správě účtu a tak pokud zcela přejdete na elektronické výpisy, získáte měsíčně slevu 10 Kč z poplatku za vedení úvěrového konta.

Přímo přes internet z klientské zóny můžete žádat i o nové produkty, přičemž informaci o schválení dostanete vyhodnocenou během několika minut. Tímto způsobem lze sjednat i konsolidace půjček či kreditní kartu. Online je v aplikaci k dispozici i celá řada pojištění – ať už proti neschopnosti splácet, pojištění kreditní karty či pro případ ztráty zaměstnání. Jednotlivé podrobnosti ke všem nabízeným produktům si můžete přečíst na úvodní stránce k firmě Cetelem, kde kromě recenze najdete i srovnání s ostatními nebankovními společnostmi.

Správa a přehled kreditních karet

Internetové bankovnictví klientské zóny umožňuje také kompletní kontrolu nad vaši kreditní kartou Cetelem. Po přihlášení máte k dispozici všechny informace o aktuální dlužné částce jakož i částce, kterou ještě můžete čerpat a využít. V online přehledu ihned vidíte detailní historii všech transakcí, získaných odměn, informace o počtu dní zbývajících do konce bezúročného období, atd.

Přímo přihlášením v klientské zóně také můžete provádět platby virtuální kartou, čerpat odměny, zažádat o nový PIN či blokaci karty nebo měnit své osobní údaje. K dispozici je i mobilní verze aplikace, díky niž zjistíte všechny potřebné informace o své kreditní kartě i kdekoliv na cestě. Nenajde se nic, co byste na své platební kartě přes internet nezařídili.

S klientskou zónou kdekoliv v kapse

Všechny výše zmíněné funkce můžete nově ovládat také z kteréhokoliv chytrého mobilního telefonu. K dispozici sice není přímo aplikace, ale celé prostředí zóny je speciálně přizpůsobeno mobilním telefonům, takže nebudete mít problém se zde zorientovat a cokoliv zařídit. Mobilní verze bankovnictví je dostupná přímo na adrese m.cetelem.cz a přihlásit se sem můžete stejnými údaji jako do počítačové verze této aplikace.

Tagy: cetelem klientská zóna přihlášení